You can call me Jessica.

9 December: Sinterklaas avond.

Mama had van de week al in veel paniek berichtjes gestuurd: "Is het pakketje wel op tijd aangekomen?" - "Nee mama, sorry". Er is veel slecht weer in Ierland en dat was blijkbaar de oorzaak waardoor mijn pakketje later kwam dan gehoopt: 5 december. Maar gister werd er op de deur geklopt & stond niet zwarte piet maar de postbode op de stoep. In zijn handen lag een paketje waarbij Godzilla nog een kabouter leek.

Nadat ik Eva, Aifoi & Ava (probeer dan maar eens de goede 'eva' aan te spreken haha) van school had gehaald was het tijd om uit te pakken! Het was een schatkist vol cadeautjes, voor Sarah, Eva & mijzef. - niet alleen voor Sinterklaas maar ook voor Kerst. Samen hebben we een paar van de Sinterklaas cadeautjes uitgepakt, we waren tenslotte al een paar dagen te laat dus we hadden haast!

Kleurboeken, pepernoten, chocolade letters, vlaggetjes & nog veel meer leuks! Ik had de meiden al wel eerder over Sinterklaas verteld dus ze wisten er ondertussen al alles van. We hebben een super leuke middag gehad & ons vol gepropt met alle lekkernijen. Ondertussen luisterden we doodnormaal naar kerstmuziek & was het hele huis versierd in kerst. Prima sinterklaas middag gehad!

Samen met Sarah hebben we die avond de rest van het paketje bekeken & de kerstcadeautjes liggen nu onder de kerstboom. Kunnen niet wachten tot kerst!

Mama

Blij te horen dat jullie het hebben gewaardeerd. Geniet er maar van. xxx