You can call me Jessica.

Weekje op avontuur.

Zoals de titel al zegt ben ik een weekje op avontuur geweest. Deze keer zat al het openbaar vervoer gelukkig niet echt tegen - spannende verhalen zijn dus ook niet aanwezig. Afgezien van het feit dat een oude oma in het hostel mijn chocolade toetje had gestolen - of ik niet kon slapen door het geluid wat uit twee verschrikkelijke snurkende mannen kwam, is er niks gebeurd. Maar ik had wel veel plezier hoor, kijk maar leuk mee.

Het nationale Ierse museum van moderne kunst. -Ik bezocht dit museum & er was een tentoonstelling over mijn favoriete stroming: het surrealisme. Ook was er veel te zien over fotografie wat ik erg gaaf vind.

Trinity College Libary - Het meest bezochte plekje in Dublin voor toeristen. De entree was één grote grap. Ik moest een kaartje kopen voor verdikkeme €9,- (hallo ik ben een backpacker, ik moet mijn centjes sparen) - maar aangezien het één belangrijke bibliotheek was had ik dit er voor over. Het hielp ook mee dat ik de laatste maanden geobsedeerd ben door boeken. Welgeteld 14 boeken in bijna 3 maanden. Er stond een leuke mannelijke student achter de balie, beetje mee gebabbeld (knipoog hier, knipoog daar) & voordat ik het wist ik gratis binnen. Hiep hoera. #BackpackerSecret

Shopping Centre. -Aangezien de feestdag eraan komen: kerst winkelen. Foute rendier-truien, zoete chocolaatjes & ouderwetse kerstfilms. In deze prachtige hal kon ik het allemaal vinden, tijdens het shoppen luisterde ik ook nog naar de leukste kerstliedjes, ik werd helemaal blij!

Hostel leven. - Ik was de oplader van mijn mobiel vergeten, nergens hing een klok dus wat doe je dan? Ik maakte een foto met mijn camera aangezien daar de tijd op wordt weergeven. Dus dan krijg je dit soort foto's. Maar nu eerst ontbijt. Hierna nog vers gekookte eitjes, stukjes perzik & aardbei vla naar binnen gewerkt. Ongelofelijk dat je hiervoor maar €10,- per nacht hoeft voor te betalen toch haha? Ik vind het leuk.

Pashokjes plezier. - Ik eet misschien teveel chocolade, want ik scheurde uit mijn broek (alweer). Dus ik ging weer winkelen & aangezien ik geen foto's kon maken met mijn mobiel (leeg) moest het zo maar. Zijn deze paskamers niet het schattigste ooit? Lief!

Street art - Dublin Vintage Factory

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!