You can call me Jessica.

Leuke dingen.

En hier een leuke foto om te laten zien dat ik vrienden heb (en plezier).

Pubs zijn mijn tweeede huis.

De afgelopen weken heb ik veel dagen doorgebracht in pubs met vrienden. Alle pubs zijn hier zo lief, cute, gezellig & wonderschoon. Onder het genot van een wijntje kan je luisteren naar de klanken van de Ierse Artietsen die elke avond te horen zijn in verschillende bars. Verder zijn houterig barkrukken hier niet meer van toepassing, het interieur is zoals thuis: met fijne banken, zachte stoelen & kussens waar je in kan verdwijnen. Je hoeft nooit meer naar huis.

Photoshoppen in cork.

Verder heb ik ook heb ik een soort van 'camera workshop' gehad van een jongen uit Pakistan die ik op een feest heb leren kennen. Dit was leuk & nu kan ik nog leukere foto's maken (nog leuker, is dat mogenlijk?). - en natuulijk spraken we af in een cafe (alweer, oeps). Mijn verslaving hier is warme chocolade melk, waarom? 1. omdat het heerlijk is 2. je krijgt er mini marshmallows bij, en die smelten & dat is hemels.

Irish Dancing.

Samen met 2 Duitse AuPairs en een meisje dat hier studeert uit Slowakije ben ik naar een Irish dancing class gegaan. Wat daar gebeurde: 1. Heel veel lachen. 2. Vallen en daarna niet meer kunnen opstaan. 3. Heel veel huilen van het lachen. - laten we het maar niet hebben over het uiteindelijke resultaat. Maar aan deze avond ook weer een heleboel nieuwe vrienden overgehouden, zulke leuke vrienden dat ik door hun werd uitgenodig voor een houseparty dat weekend. FEEST.

De houseparty dat weekend.

Was leuk. Met veel dansjes & drankjes. Vervolgens het feest voortgezet in de stad waar een Internationale Party voor studenten, au pairs & andere mensen werd georganiseerd. Ook hier veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Nog meer. ha ha ha.

Zwak, ziek & misselijk.

Eva was ziek deze week - dat betekend overuren voor een aupair. Hoopvolle disney films, zachte denkens, warme thee, vers fruit, groene groentjes & veel gezeur. Maar ook deze dagen hebben we overleefd!

It's beginnen to look a lot like christmas.

Donderdag was er een groot evenement in de stad: Doe-de-kerstlichtjes-aan-evenement. Heb de stad nog nooit zo druk gezien, iedereen had lichtjes in de handen & kertmutsen op hun hoofdjes. Er waren optredens van allemaal mensen die lieve kerstliedjes zongen, het was gewoon heel gezellig. En na lang wachten was daar het aftellen dan eindelijk, 3, 2, 1 - de stad was zooo mooi!! Ik was hier met een paar duitse aupairs & mijn buik deed pijn van al het lachen na deze avond.

Regenwoud vol met dromen.

Zaterdag ben ik naar Blarney geweest, een 'must see' van Ierland. Er is een mooi park met een kasteel en prachtige tuinen. Het bezoeken van Blarney Castle staat op menig '100 things before you die' lijstjes, waarom? Als je alle trappen, en dat zijn veel, van het kasteel hebt beklommen kan je bovenin de toren een steen kussen die je geluk in de liefde brengt (of zoeits), het kussen ven de steen is alleen niet zo makkelijk. Voordat je het geluk tegemoet kan zien moet je je eerst in allerlij bochten wringen, op je buik liggen en hopen dat je niet naar beneden valt. - deze kans liet ik dus ook maar even aan mij voorbij gaan.

Een sandwich zo mooi dat die zijn eigen allinea verdient.

Gister was het zondag. Zondagen zijn ook hier bedoelt om niks te doen. Daarom kwamen Anne + Lara langs om niks te doen. Maar bij niks doen op een zondag hoort ook eten, daarom maakten we de mooiste sandwich ooit. + het was heel grappig om hier ook foto's van te maken. Omdat het niks doen verveelde hebben we ook nog fijn film gekeken, onder het genot van een kopje thee met 3 kilo chocolade. Sunday = Funday.

Mijn leven wordt alleen maar leuker en leuker hier.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!