You can call me Jessica.

Jarig in Italie!

Oh Oh Oh wat gaat dit allemaal snel. Zo was ik nog in Pompei, toen in Rome, zit ik nu alweer in Florence & vertrek ik morgen naar Venetie!!

Even een korte simpele update van de afgelopen dagen.

1. Pomepei was top! Het was zooo moooi weer, gewoon de hele dag in mijn tshirt rond kunnen lopen. Was allemaal indrukwekkend om de oude stad te bekijken.

2. Rome. Ja waar moet ik beginnen... gewoon teveel om te zien & teveel om te vertellen. Heb de eerste dag heel veel gezien en heel veel gelopen... de volgende dag was ik compleet van alle dagen daarvoor. Sta elke dag om 7 uur op en loop tot 5 uur rond, dan ga ik koken in mijn hostel & dan ben je zo weer 2 uur verder, het is vermoeiende!! Dus de 2de dag in rome besloot ik om 2 uur 's middags naar het hostel te gaan en uit te rusten, heb een paar uurtjes geslapen & die avond mijn verjaardag gevierd!.

3. Mijn verjaardag dus. Het hostel organiseerd elke week een feest waar je je voor op kan geven & dat deed ik dus ook. Heb daar een heleboel lieve mensen leren kennen & die hebben allemaal voor me gezongen om 12 uur 's nachts toen ik 19 jaartjes werd! :) Het was ongelofelijk en iedereen was zo lief! Zal het nooit vergetenn.

4. Op mijn verjaardag ben ik in de ochtend naar Florence gegaan met de trein, daar ben ik naar mijn couchsurf adres gegaan (gratis op een bank slapen bij mensen die zelf ook veel op reis gaan) - Hij woont hier en weet dus alle goede plekjes die je moet bezoeken ipv alleen de toeristische plekjes. We gingen die middag direct rond touren op de scooter door alle straatjes van Florence, het was helemaal geweldig!! Straalde helemaal hahah, vond het zoo tof! Florence was ook super mooi om te zien. Later die middag probeerde ik mijn eerste echte Italiaanse espreso, het was erg vies - maar toch leuk om eens te proberen!! In de avond at ik Italiaanse pasta en dat was heerlijk!!

Ik voeg ook nieuwe foto's toe dus dat kan je ook leuk bekijken!

Liefsssssss

Reacties

Reacties

Janny

Zit je al in veneti? ?????? Liefs opa waling en oma janny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!